דברים שחשוב לדעת

במידעל'ה אנחנו מתייחסים ברצינות רבה לנושא שירות הלקוחות, וחשוב לנו שתהיו מרוצים.

להלן מיקבץ שאלות ותשובות אופיניות, אם לא מצאתם כאן את מה שחיפשתם, צרו עימנו קשר במייל, בטלפון או דרך "צור קשר" שבאתר.

אנחנו כאן בשבילכם לכל עניין.

שאלות ותשובות / מדיניות החנות

איך מתבצע תהליך הרכישה?


אתם בוחרים את המוצר בו אתם מעוניינים, ומשלמים עליו. במידה והמוצר שבחרתם הוא מוצר דיגיטלי (למשל, קובץ להורדה) תקבלו מיד לאחר סיום הרכישה מייל עם קישור להורדת הקובץ. אם לעומת זאת, המוצר שבחרתם הוא מוצר פיסי, הוא יגיע אליכם לאחר מספר ימים, לכתובת שהזנתם בעת הרכישה ובהתאם לאפשרות המשלוח שבחרתם.




איך משלמים?


התשלום בכרטיס אשראי או דרך paypal, בצורה מאובטחת וקלה. לאחר סיום הרכישה, יישלח אישור רכישה וחשבונית לכתובת המייל שהזנתם בעת הרכישה. במהלך הרכישה תתבקשו להזין פרטים אישיים: שם, מייל, כתובת, טלפון וכו'. המידע מגיע ישירות אלינו ומשמש לצורך ביצוע ההזמנה בלבד. אנחנו מתחייבים שלא לעשות במידע שום שימוש נוסף, ובוודאי שלא להעביר אותו לגורם שלישי.
אם הסתבכתם עם המחשב, ניתן להתקשר אלינו ישירות ולבצע הזמנה טלפונית.




מה הן אפשרויות המשלוח?


המשלוח של מוצרים פיסיים שנרכשו בחנות מבוצע באמצעות דואר ישראל או באמצעות חברת משלוחים, וקיימת גם אפשרות לאיסוף מבית העסק (אנחנו נמצאים בקריות, אז אם אתם באזור - תתקשרו ונתאם מועד לאיסוף). אופציות המשלוח הן כלהלן: איסוף מבית העסק: ללא תשלום, מועד האיסוף תלוי בכם.
משלוח בדואר רגיל: עולה 5 ש"ח, מגיע בד"כ תוך 14 ימי עסקים (אבל יכול לקחת גם יותר בתקופות עמוסות). במקרה זה אין לנו אחריות על הגעת המוצר לביתכם.
משלוח בדואר רשום: עולה 15 ש"ח, מגיע בד"כ תוך 7 ימי עסקים, לפעמים יותר. משלוח מהיר לנקודת איסוף: עולה 21 ש"ח ומגיע תוך 2-3 ימי עסקים.
משלוח מהיר עם שליח הביתה: עולה 50 ש"ח, מגיע תוך 2 ימי עסקים.




מהו זמן האספקה של המוצרים?


במידה והמוצר שבחרתם הוא מוצר דיגיטלי (למשל, קובץ להורדה) המוצר יגיע אליכם לתיבת המייל מספר דקות לאחר סיום הרכישה.
במידה והמוצר שבחרתם הוא מוצר פיסי, הוא יצא מאיתנו תוך שני ימי עסקים, ויגיע אליכם בהתאם לאופצית המשלוח שבחרתם (פירוט בתשובה לשאלה הקודמת).




האם ניתן לשלוח את המוצר במתנה?


כן, בוודאי. אנא רישמו בעת הרכישה את הכתובת למשלוח וציינו כי מדובר במתנה. בטופס ההזמנה תוכלו גם לבקש לצרף ברכה ועטיפה ללא תשלום נוסף.




האם יש הנחה ברכישת כמות גדולה?


עבור הזמנה בכמות גדולה נא לפנות אלינו ישירות ונבדוק את האפשרות בהתאם לכמות המבוקשת.




מה קורה אם התחרטתי לאחר ביצוע הרכישה?


אם התחרטתם ואתם בטוחים שאתם מעוניינים לבטל את ההזמנה, אנא צרו איתנו קשר כמה שיותר מהר. אם המוצר טרם נשלח אליכם, אנחנו נבטל את ההזמנה וכספכם יוחזר לכם במלואו. אם המוצר כבר יצא מאיתנו ובדרך אליכם, לא נוכל לבטל את ההזמנה. במקרה כזה אתם זכאים להחזיר אלינו את המוצר שרכשתם במצב ארוז, חדש וללא שימוש ותקבלו את כספכם בחזרה בניכוי דמי המשלוח. לא ניתן לקבל זיכוי על מוצר שנפתח או שנעשה בו שימוש.




מה קורה אם המוצר שהגיע אלי פגום, או לא תואם את מה שהזמנתי?


אם יש בעיה עם המוצר שקיבלתם או שנפלה טעות בהזמנה, אנא צרו איתנו קשר כמה שיותר מהר ונטפל בבעיה לשביעות רצונכם המלאה. במידה והמוצר שהגיע פגום, כדאי לצרף לפנייה תמונה שתעזור לנו להבין את הבעיה.




מה קורה אם לא קיבלתי את המוצר שהזמנתי?


אנא צרו איתנו קשר כדי לוודא שההזמנה יצאה מאיתנו. במידה וההזמנה אכן נשלחה: אם המשלוח היה בדואר רשום, נוכל לספק לכם את מס' המעקב ותוכלו לבדוק את סטטוס המשלוח באתר דואר ישראל. אם מדובר במשלוח מהיר, נוכל לעזור לכם לאתר את החבילה מול חברת המשלוחים. במידה וההזמנה נשלחה בדואר רגיל, לצערינו לא נוכל לסייע לכם. אנחנו ממליצים לא לבחור באופציית "דואר רגיל" עבור שני מוצרים ויותר.





| עקבו אחרי

  • Instagram
  • Facebook - White Circle

| גם לכם מגיעה מתנה לחג!

הרשמו עכשיו לניוזלטר וקבלו מתנה:
קובץ פעילויות קלילות לבית להדפסה שיגרמו להם לתרגל קריאה בכיף!

| צרו קשר

youxi עיצוב ובניית אתרים

כל הזכויות שמורות להדס אופיר