top of page

דברים שחשוב לדעת

במידעל'ה אנחנו מתייחסים ברצינות רבה לנושא שירות הלקוחות, וחשוב לנו שתהיו מרוצים.

להלן מיקבץ שאלות ותשובות אופיניות, אם לא מצאתם כאן את מה שחיפשתם, צרו עימנו קשר במייל, בטלפון או דרך "צור קשר" שבאתר.

אנחנו כאן בשבילכם לכל עניין.

  • האם יש הנחה ברכישת כמות גדולה?
    עבור הזמנה בכמות גדולה נא לפנות אלינו ישירות ונבדוק את האפשרות בהתאם לכמות המבוקשת.
  • איך מתבצע תהליך הרכישה?
    אתם בוחרים את המוצר בו אתם מעוניינים, ומשלמים עליו. במידה והמוצר שבחרתם הוא מוצר דיגיטלי (למשל, קובץ להורדה) תקבלו מיד לאחר סיום הרכישה מייל עם קישור להורדת הקובץ. אם לעומת זאת, המוצר שבחרתם הוא מוצר פיסי, הוא יגיע אליכם לאחר מספר ימים, בהתאם לאפשרות המשלוח שבחרתם. התשלום הוא בכרטיס אשראי או דרך paypal, בצורה מאובטחת וקלה. לאחר סיום הרכישה, יישלח אישור רכישה וחשבונית לכתובת המייל שהזנתם בעת הרכישה. במהלך הרכישה תתבקשו להזין פרטים אישיים: שם, מייל, כתובת, טלפון וכו'. המידע מגיע ישירות אלינו ומשמש לצורך ביצוע ההזמנה בלבד. אנחנו מתחייבים שלא לעשות במידע שום שימוש נוסף, ובוודאי שלא להעביר אותו לגורם שלישי. אם הסתבכתם עם ההזמנה, ניתן להתקשר אלינו ישירות ולבצע הזמנה טלפונית.
  • מה הן אפשרויות המשלוח וכמה זמן לוקח לזה להגיע?
    במידה והמוצר שבחרתם הוא מוצר דיגיטלי (למשל, קובץ להורדה) המוצר יגיע אליכם לתיבת המייל מספר דקות לאחר סיום הרכישה. במידה והמוצר שבחרתם הוא מוצר פיסי, הוא יצא מאיתנו תוך שני ימי עסקים, ויגיע אליכם בהתאם לאופצית המשלוח שבחרתם: המשלוח מבוצע באמצעות דואר ישראל או באמצעות חברת משלוחים, וקיימת גם אפשרות לאיסוף מבית העסק (אנחנו נמצאים בקריות, אז אם אתם באזור - תתקשרו ונתאם מועד לאיסוף). אופציות המשלוח הן כלהלן: איסוף מבית העסק: ללא תשלום, מועד האיסוף תלוי בכם. משלוח בדואר רשום: עולה 21 ש"ח. זמן ההגעה נע בין שבוע לחודש ותלוי באיכות סניף הדואר באזורכם. משלוח מהיר לנקודת איסוף: עולה 21 ש"ח ומגיע תוך 4-5 ימי עסקים. משלוח מהיר עם שליח הביתה: עולה 50 ש"ח, מגיע תוך 3-4 ימי עסקים.
  • הזמנתי משלוח לנקודת איסוף, איך אפשר לבחור את הנקודה?"
    כיום אין אפשרות לבחור את נקודת האיסוף בעת ההזמנה. חלק מההזמנות נשלחות מהחנות בקרית מוצקין וחלקן נשלחות ממחסני המפיץ. במידה והן נשלחות מהחנות, המשלוח הוא דרך חברת Boxit. במקרה זה אנו בוחרים בעצמנו את נקודת האיסוף כך שתהיה בקרבת הכתובת למשלוח שהזנתם בעת ההזמנה. כאשר המשלוח יגיע לנקודת האיסוף אתם תקבלו הודעת סמס. *** בתקופת הקורונה אנו משתדלים לשלוח את ההזמנות לסניפי סופר-פארם, שיש להם שעות פתיחה נוחות והם בוודאות פתוחים גם בזמן סגר. *** במידה וההזמנה נשלחת מהמפיץ, העבודה היא מול חברת שליחויות אחרת. במקרה זה נשלח אליכם סמס שמאפשר לכם לבחור בעצמכם את נקודת האיסוף המועדפת עליכם.
  • מה קורה אם התחרטתי לאחר ביצוע הרכישה?
    אם התחרטתם ואתם בטוחים שאתם מעוניינים לבטל את ההזמנה, אנא צרו איתנו קשר כמה שיותר מהר. אם המוצר טרם נשלח אליכם, אנחנו נבטל את ההזמנה וכספכם יוחזר לכם במלואו. אם המוצר כבר יצא מאיתנו ובדרך אליכם, לא נוכל לבטל את ההזמנה. במקרה כזה אתם זכאים להחזיר אלינו את המוצר שרכשתם במצב ארוז, חדש וללא שימוש ותקבלו את כספכם בחזרה בניכוי דמי המשלוח. לא ניתן לקבל זיכוי על מוצר שנפתח או שנעשה בו שימוש.
  • מה קורה אם לא קיבלתי את המוצר שהזמנתי?
    אנא צרו איתנו קשר כדי לוודא שההזמנה יצאה מאיתנו. במידה וההזמנה אכן נשלחה: אם המשלוח היה בדואר רשום, נוכל לספק לכם את מס' המעקב ותוכלו לבדוק את סטטוס המשלוח באתר דואר ישראל. אם מדובר במשלוח מהיר, נוכל לעזור לכם לאתר את החבילה מול חברת המשלוחים. במידה וההזמנה נשלחה בדואר רגיל, לצערינו לא נוכל לסייע לכם. אנחנו ממליצים לא לבחור באופציית "דואר רגיל" עבור שני מוצרים ויותר.
  • מה קורה אם המוצר שהגיע אלי פגום, או לא תואם את מה שהזמנתי?"
    אם יש בעיה עם המוצר שקיבלתם או שנפלה טעות בהזמנה, אנא צרו איתנו קשר כמה שיותר מהר ונטפל בבעיה לשביעות רצונכם המלאה. במידה והמוצר שהגיע פגום, כדאי לצרף לפנייה תמונה שתעזור לנו להבין את הבעיה.
bottom of page